Inilah Punca SEBENAR Kenapa Shuib Sepahtu BOTAKKAN Kepala Yang Ramai TAK TAHU !!!

 Pelawak dan penyampai radio, Shuib Sepahtu membotakkan kepalanya sempena kedatangan tahun baru 2017. Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, 33, dilihat telah berkongsi sebuah video di instagram (IG) miliknya ketika sedang mencukur rambut sehingga botak lincin.
Shuib melakukan perkara itu ketika berada di belakang pentas sebelum melakukan persembahan untuk program Sepahtu Reunion Live yang bersiaran dari Studio Finas, Kompleks Merdeka FINAS.
Menerusi kapsyen yang dimuatnaik oleh Shuib, dia berkata, Kejadian semalam, back stage. Sebab ramai sangat yang suggest untuk botakkan kepala, semalam di #sepahtureunionlive secara langsung saya botakkan kepala saya. Kebetulan dah nak masuk tahun baru, sekalikan dengan azam baru. Azamnya semoga tumbuh rambut baru yg lebih lebat.Amin #barubotak #persuibofhappyness.
Rata-rata peminat menyokong dengan tindakan Shuib dan ada diantara mereka mendoakan agar azamnya untuk mendapatkan rambut yang lebih lebal tercapai.
Sepahtu Reunion Live bersiaran pada setiap hari Jumaat pada pukul 10 malam bermula 18 Disember lalu selama 10 minggu.
Ia ditayangkan secara ekslusif menerusi Astro Warna (saluran 132) dan tayangan serentak di Mustika HD (saluran 134).
Sepahtu Reunion Live merupakan sebuah rancangan Sitkom komedi pertama yang disiarkan secara langsung dengan menampilkan 4 orang pelakon komedi tetap dan diserikan dengan tetamu jemputan menerusi pelbagai topik menarik yang akan dilakonkan selama 1 jam.
Teks Oleh: Rozaimi Zubaidi via AstroGempak

No comments:

Post a Comment