Jangan Terkejut KOLEKSI GAMBAR BIODATA DAN KERETA MEWAH Kapten Azrin Anaz Suami Coco Mix Ternyata Bukan CalangCalang Orangnya




1.png

2.png

3.png

4.png

5.png


Dato Azrin Anaz Abdul Shukor atau lebih dikenali dengan Kapten Azrin telah menjadi sebutan dan buah mulut ramai orang ramai setelah beliau bernikah dengan seorang wanita bernama King Coco (Mashaira Ismail).

Kedua pasangan ini dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan dengan mas kahwin berjumlah RM800 berlangsung di Hampshire Place, Ampang.

Bagi yang ingin mengetahui siapakah sebenarnya Kapten Anaz suami Coco Mix? Berikut adalah latar belakang beliau sebelum menjadi kapten.

Azrin Anas merupakan penulis, penceramah, dan pakar motivasi dan kewangan. Berbekalkan dengan segulung ijazah sarjana muda dalam bidang perbankan yang diiktiraf oleh Universiti Teknologi MARA di Arau, Perlis. Beliau juga berjaya meneruskan impiannya untuk bergelar seorang juruterbang.

Dengan kelayakan yang beliau miliki dari Asia Pacific Flight Training (APFT) Kota Bharu, Kelantan, beliau diberikan lesen dan kebenaran untuk menerbangkan pesawat udara komersil ATPL Frozen (Airline Transport Pilot License).

Beliau juga merupakan seorang yang berpengalaman luas dalam sektor perbankan selama lebih kurang 3 tahun sebelum memulakan karier beliau sebagai usahawan dan juga pakar dalam bidang pelaburan.

Bidang keusahawanan adalah bidang yang tidak asing lagi buat beliau sejak di bangku sekolah sehinggalah kini. Telah menjadi asam garam dalam hidupnya apabila beliau juga pernah gagal dalam beberapa perniagaan tetapi sering tidak berputus asa untuk mengejar cita-cita sebagai seorang jutawan.

Pengalaman beliau ini telah dijadikan guru yang paling baik untuk beliau berkongsi dan menjana kewangan dengan lebih efektif bersama orang ramai.

Diantara portfolio perniagaan dan pelaburan beliau termasuklah perniagaan runcit, borong, pelaburan hartanah, saham amanah dan yang menjadi keutamaan beliau sehinggalah kini ialah pelaburan emas.










INSTAGRAM:Dato Azrin Anaz

Sumber asal: eberita.org

No comments:

Post a Comment