Siti Nordiana Buat Keputusan Yang Mengejutkan! Minta Maaf Kepada Rakyat Malaysia Kerana . . .

A
KUALA LUMPUR 14 Dis. – Juara Gegar Vaganza musim kedua, Siti Nordiana, 31, atau Nana, meminta maaf atas kegagalannya menjawab panggilan telefon atau membalas mesej ucapan tahniah yang diberikan kepadanya berikutan kemenangan yang diraihnya malam tadi.


Nana ketika dihubungi Utusan Malaysia menjelaskan, sepanjang minggu ini, jadual seninya padat dan masih belum sempat untuk berehat setelah mengharungi minggu yang meletihkan demi menjayakan pentas akhir Gegar Vaganza.

“Hari ini dan esok saya perlu menghadiri sesi rakaman beberapa program terbitan Astro. Seharian saya berada di sini untuk menjayakannya. Nak bercakap pasal letih, memang tak terkata. Tak nak mengeluh, takut nanti dikata tak bersyukur.

“Sejak malam tadi, telefon saya tidak berhenti berdering. Beribu-ribu mesej dan panggilan diterima. Hanya boleh menjawab jika berkelapangan. Jadi, minta maaf sangat-sangat kepada ahli keluarga, peminat, rakan media atau sesiapa sahaja yang telah menghubungi tetapi tidak dibalas oleh saya,” katanya hari ini.

Dalam pada itu, Nana berkata, perniagaan butik atas talian di bawah jenama Paling Comel miliknya telah menerima impak memberangsangkan hari ini selepas diumumkan selaku juara.

“Sebenarnya, sejak beberapa minggu lalu jualan pakaian Paling Comel telah meningkat daripada biasa. Itu semua kesan positif yang diterima apabila menyertai Gegar Vaganza.

“Bukan itu sahaja, tawaran menjayakan persembahan juga banyak diterima sehingga berlaku pertindihan jadual. Sekarang ini saya cuba memenuhi undang­an nyanyian dan memberi keutamaan terhadap program Astro terlebih dahulu,” katanya

Dalam pada itu, Nana menjelaskan, dia juga bakal mengeluarkan single terbaharu dan proses tersebut akan dijalankan dalam tempoh masa terdekat.

No comments:

Post a Comment