MEREMANG Abang Jumpa SURAT AKHIR Adik Kandung Yg Meninggal 3 Tahun Lepas



Sekadar Gambar Hiasan.

Untuk itu sepatutnya kita sebagai hamba yang bertuha mempersiapkan diri sebelum ajal menjemput kita bila bila masa. Seperti hal yang di alami oleh seorang wanita,yang kisahnya di muat naik oleh abang kandungnya sendiri di dalam media sosial facebook menulis tidak penting dengan siapa aku sekarang,pada akhirnya engkau akan sendirian.
Tiga tahun yang lalu adik kesayangan saya meninggal selepas melahirkan seorang bayi perempuan yang comel,beberapa hari lalu saya membongkar almarinya dan menemukan beg yang ternyata memiliki sepujuk surat yang bertajuk Pinjami aku satu hari
Lebih mengejutkan tarikh surat tersebut sama hari dengan meninggalnya adik saya,mungkin surat itu di tulis belah pagi.




No comments:

Post a Comment