Gadis comel ini sebenarnya baru berusia 3 tahun dan nampak biasa-biasa saja, namun cuba lihat apa yang dia lakukan ke atas Salman Khan betul-betul memeranjatkan ramai artis Bollywood

0
COM

Bintang Bollywood Salman Khan rupanya digilai oleh semua kalangan usia. Saking ngefansnya, seorang gadis berusia tiga tahun `melamar` aktor berusia 49 tahun tersebut.

Hal tersebut terungkap dalam sebuah video yang dibagikan oleh Salman Khan di akun Facebooknya baru-baru ini. Seperti dilansir NDTV, Selasa (25/8/2015), gadis kecil tersebut dengan percaya diri berujar: "Aku ingin menikahimu, Salman Khan,". 

Salman Khan memang populer di kalangan anak-anak. Sebelumnya, sutradara Kabir Khan membagi sebuah video dari seorang gadis kecil bernama Suzi menangis terisak sambil berkata "I Love you Salman," setelah menonton film yang dibintangi Salman, Bajrangi Bhaijaan.

Salman Khan (Totaltv.in)

Salman Khan memiliki impian untuk terus menorehkan prestasi dengan setiap peran yang ia mainkan. Seperti apa ceritanya?

Namun, meski menyukai anak-anak, Salman Khan sepertinya belum terlihat ingin menikah dan mempunyai anak sendiri di usianya yang hampir mencapai setengah abad.

Seorang sahabatnya, Aamir Khan sempat berujar kalau Salman baru akan menikah jika aktor tersebut diseret ke pernikahannya sendiri dan dipaksa untuk menikah.

Salman Khan baru saja membintangi salah satu film India terlaris 2015, Bajrangi Bhaijaan.

Salah satu adegan Salman Khan di film Bajrangi Bhaijaan

Dalam film tersebut, lawan aktingnya, Harshaali Malhotra yang berusia enam tahun juga mengungkapkan bahwa ia sangat menyukai sang aktor.

Sumber: Showbiz


MENGEJUTKAN! Lelaki askar ini bawa dua budak lelaki yang kelaparan makan di restoran, namun setelah habis makan sesuatu yang aneh tiba-tiba berlaku

0
COM
PicsArt_1447953504386.jpg
MENGEJUTKAN! Lelaki askar ini bawa dua budak lelaki yang kelaparan makan di restoran, namun setelah habis makan sesuatu yang aneh tiba-tiba berlaku yang tidak pernah disangka lelaki ini dalam hidupnya
sedih.png
Sumber: mewarnaimu9

PARA SUAMI WAJIB BACA SUAMI AKAN DILAKNAT ALLAH APABILA MELAKUKAN 7 PERKARA INI PADA ISTERINYA

0
COM
Screenshot_18.png
Suami Akan Dilaknat Allah Apabila Melakukan 7 Perkara Ini Pada isterinya|Tidak mau menafkahi, selalu berkata kasar dan memaki, menyakiti dengan pukulan sehingga mengakibatkan luka.
Duhai saudara seislam, ada beberapa hal yang bisa membuat seorang suami dianggap berbuat derhaka pada istri dan akan mendapatkan ganjarannya Dan laknat Allah, beberapa di antaranya sebagai berikut:
1.Menjadikan Istri Sebagai Pemimpin Rumah Tangga
Dari Abu Bakrah, ia berkata: “Rasulullah saw.bersabda: ‘tidak akan beruntung suatu kaum yang dipimpin oleh seorang wanita.’ “(HR.Ahmad n0.19612 CD, Bukhari, Tirmidzi, dan Nasa’i)
Saat ini banyak suami yang malas bekerja dan menyandarkan kebutuhan hidupnya pada sang istri sehingga secara tak langsung menjadikan istri sebagai pemimpin rumah tangga.
Suami seperti ini tentu saja telah berbuat durhaka karena tak melaksanakan kewajibannya dan bahkan menyulitkan istrinya dengan keharusan menafkahi dirinya. Ia akan kehilangan martabat dan harga diri di hadapan manusia terlebih lagi di hadapan Allah.
2.Tidak memberi uang belanja/ nafkah
Dari ‘Abdullah bin’ Amr, ia berkata: “Rasulullah bersabda: ‘seseorang cukup dipandang berdosa bila ia menelantarkan belanja orang yang menjadi tanggung jawabnya.'” (HR.Abu Dawud no.1442 CD, Muslim, Ahmad, dan Thabarani)
Terhadap suami yang seperti ini, istri dapat mengambil diam-diam harta suami untuk mencukupi kebutuhan hidup diri dan anaknya:
“Dari Asyah ra, bahwa Hindun binti Utbah pernah berkata: ‘Wahai Rasulullah, sesungguhnya Abu Sufyan adalah orang yang kikir dan tidak mau memberikan kepadaku belanja yang cukup untuk aku dan anakku, sehingga terpaksa aku mengambil dari hartanya tanpa sepengetahuannya.” Beliau besabda:’ Ambillah sekadar cukup untuk dirimu dan anakmu dengan wajar. “(HR.Bukhari no.4945 CD, Muslim, Nasa’i, Abu Dawud, Ibnu Majah, Ahmad, dan Darimi)
3.Tidak melunaskan mahar pernikahan
Dari Maimun Al-Kurady, dari bapaknya, ia berkata: “saya mendengar nabi saw. (Bersabda): ‘siapa saja laki laki yang menikahi seorang perempuan dengan mahar sedikit atau banyak, tetapi dalam hatinya berarti tidak akan menunaikan apa yang menjadi hak perempuan itu , berarti ia telah mengacuhkannya. Bila ia mati sebelum menunaikan hak perempuan itu, kelakpada hari kiamat ia akan bertemu dengan Allah sebagai orang yang fasiq … ‘”(HR.Thabarani, Al-Mu; jamul, Ausath II / 237/1851 CD)
4.Mengabaikan kebutuhan seksual istri
Suami yang berjima hanya untuk memuaskan kebutuhannya saja dan tidak peduli pada istrinya, sesungguhnya juga telah berbuat kesalahan.
Dari anas ra, Nabi saw bersabda: “jika seseorang di antara kalian bersenggama dengan istrinya, hendaklah ia melakukannya dengan penuh kesungguhan. Selanjutnya, bila ia telah menyelesaikan kebutuhannya (mendapatkan kepuasan) sebelum istrinya mendapatkan kepuasan, janganlah ia buru buru (mencabut kemaluannya) sampai istrinya menemukan kepuasan. “(HR.’Abdur Razzaq dan Abu Ya’la, Jami ‘Kabir II / 19/1233 )
Rasullullah saw bersabda: “Janganlah sekali kali seseorang diantara kalian menyenggamai istrinya seperti seekor hewan bersenggama, tetapi harus ada pendahuluan diantara keduanya.’ada yang bertanya” apakah kemajuan itu? “Beliau bersabda:” Ciuman dan ucapan (romantis). “(HR Abu Syaikh)
5.Berjimak ketika istri haid atau melalui dubur
Dari Ibnu Abbas, ia berkata: “‘Umar (Ibnu Khaththa) datang kepada Rosulullah saw., Ia bertanya:’ Ya rosullullah, saya telah binasa. ‘ Beliau bertanya: ‘apa yang menyebabkan kamu binasa?’ Ia menjawab: ‘semalam saya telah membalik posisi istriku.’akan tetapi dia tidak menjawab sedikitpun, lalu turun ke Rosulullah saw ayat.’istri kalian adalah ladang bagi kalian, maka datangilah lading kalian dimana dan kapan saja kalian inginkan.’ (Selanjutnya Beliau bersabda : ‘Datangilah dari depan atau belakang, tetapi jauhilah dubur dan ketika haid.’ “(HR Tarmidzi no.2906)
6.Menuduh istri berzina
“Dan orang orang yang menuduh istri mereka berzina, padahal mereka tidak memiliki saksi saksi selain diri mereka sendiri, maka kesaksian satu orang dari meeka adalah bersumpah empat Kalli dengan nama Allah bahwa sesungguhnya dia adalah termasuk orang orang yang benar (dalam tuduhannya) (7) dan kelima kalinya (ia mengucapkan) bahwa laknat Allah akan menimpa dirinya jika ternyata ia tergolong orang orang yang berdusta. “(QS.An-Nuur (24): 6-7)
7.Memukul dan Memburuk burukkan istri di hadapan orang lain
Dari mu’awiyah Al-Qusrayiri, ia berkata: “saya pernah datang kepada Rosulullah saw. ‘ Ia berkata lagi: ‘saya lalu bertanya:’ Ya Rosulullah, apa saja yang engkau perintahkan (untuk kami perbuat) terhadap istri-istri kami? ‘Beliau bersabda:’ … janganlah kalian memukul dan janganlah kalian memburuk burukkan mereka. ‘”(HR Abu Dawud no 1832) (ummi)
Sumber: myislam451

7 FOTO IKUT SUNNAH ROMANTIK GILERR DATUK RAMLI JANGAN TERKJUT FOTO TERAKHIR DATIN ALIA TERAMCAM TAMPA MEKUP

0
COM
7 FOTO IKUT SUNNAH ROMANTIK GILERR DATUK RAMLI JANGAN TERKJUT FOTO TERAKHIR DATIN ALIA TERAMCAM TAMPA MEKUP

Bapak Romantik Giler! Mari saksikan foto-foto Dato’ Ramli MS sambut harijadinya bersama isteri, Alyah yang betul-betul romantik.
Siapa sangka Ramli MS ni romantik juga orangnya. Tapi kenapa serius sangat bila jadi juri pertandingan? Nak jaga imej diri dan komen bernas kot.
Apapun, mari saksikan foto-foto romantik mereka kat bawah ni.


ramli%2Bms%2Bdan%2Balyah.jpg


ramli.jpg
This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Sumber: nahodablog

Fesyen AKHIR ZAMAN Artis di Dherbs Gala Night. Kostum Paling WIN adalah Rozita Che Wan. TERKESIMA KEANGGUNANNYA!!!

0
COM

Fesyen AKHIR ZAMAN Artis di Dherbs Gala Night. Kenal tak FOTO No.3? (10 FOTO)

Semalam berlangsungnya Dherbs Gala Night di Sunway Resort Hotel & Spa. Artis-artis yang hadir semalam nampaknya seronok melaram dengan tema fantasi.

Tapi bagi kami, kostum Che ta yang paling win. Memang terserlah keanggunannya. Jom kita layan beberapa foto kemeriahan majlis semalam.

Fesyen AKHIR ZAMAN Artis di Dherbs Gala Night. Kenal tak FOTO No.3? (10 FOTO)

Fesyen AKHIR ZAMAN Artis di Dherbs Gala Night. Kenal tak FOTO No.3? (10 FOTO)
Kenal tak?

Fesyen AKHIR ZAMAN Artis di Dherbs Gala Night. Kenal tak FOTO No.3? (10 FOTO)


Fesyen AKHIR ZAMAN Artis di Dherbs Gala Night. Kenal tak FOTO No.3? (10 FOTO)

Masih ingat wajah lelaki ini yang didakwa membunuh penuntut UiTM Nor Syuhada Johari pada Februari lalu, inilah cerita terbarunya setelah 9 bulan berlalu yang sungguh tak disangka-sangka

0
COM



Tukang masak berusia 25 tahun mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi di sini, hari ini kerana membunuh penuntut Universiti Teknologi MARA (UiTM), Nor Syuhada Johari, 20, pada 2 Februari lalu.

Syarafi Abu membuat pengakuan itu di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman Mohamed Zaini Mazlan.

Dia dituduh melakukan jenayah itu di Kilometer 228.2 Lebuhraya Utara-Selatan, di sini, pada 11.55 pagi.

Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman gantung sampai mati jika sabit kesalahan.

Mahkamah menetapkan 7 hingga 11 Mac dan 17 dan 18 Mac depan sebagai tarikh perbicaraan kes.

Pendakwaan dilakukan oleh Timbalan Pendakwaraya Yusaini Amer Abdul Karem dan Mohd Amril Johari, manakala Syarafi diwakili peguam, Datuk Naran Singh.

Terdahulu dalam kejadian itu, Nur Syuhada dipercayai dikelar di leher oleh lelaki berkenaan ketika kedua-dua mereka menaiki kereta menghala ke selatan pada hari kejadian.


Sumber: Harian Metro

Inilah Respon Mengejutkan Alyah Apabila Nabil Sering Usik Beliau Di Pentas Gegar Vaganza

0
COM


Penyanyi Alyah mengakui tidak pernah terasa apabila pengacara Gegar Vaganza 2 (GV2) mengusik suaminya, Datuk Ramli MS dalam program tersebut.

Menurut Alyah, dia belum berkesempatan menonton program realiti tersebut, tetapi ada mendenganr mengenai Nabil sering mengusiknya dengan Ramli yang merupakan juri GV2.

“Saya belum tengok lagi GV2 kerana hujung minggu saya bekerja, tetapi tahu mengenai usikan Nabil itu menerusi kawan-kawan.

“Saya tahu Nabil seorang yang gila-gila, walaupun ada sesetengah orang berpendapat usikan Nabil itu keterlaluan tetapi saya tak pernah rasa apa-apa pun,” katanya kepada Astro Gempak.

Tambah Alyah, suaminya juga tida pernah bercerita tentang perkara tersebut apabila pulang ke rumah.

“Datuk tak pernah pun bercerita tentang Nabil yang selalu menyakatnya, kerana kami tidak pernah mencampuri urusan kerja masing-masing,” ujarnya.

Dalam pada itu, Alyah sempat mengucapkan terima kasih kepada kru produksi GV2 yang membuat kejutan sambutan ulang tahun kelahiran Ramli baru-baru ini.

“Inilah pertama kali suami saya menerima kejutan pada hari ulangtahun kelahirannya. Pada mulanya saya risau juga dia marah atau tidak suka, tetapi rupanya dia sangat gembira.

“Terima kasih kepada ‘team’ GV2 dan saya amat menghargainya,” katanya.

(17 GAMBAR) Siti Nordiana Yang Semakin Popular Kerana Gegar Vaganza 2

0
COM
Salah seorang penyanyi yang kembali meningkatkan popularitinya selepas memasuki Gegar Vaganza 2 ialah Siti Nordiana. Rupa-rupanya ramai peminat penyanyi yang pernah menjadi pujaan ramai satu ketika dahulu. Nama Siti Nordiana kembali menjadi siulan ramai selepas konsert keempat di mana lagu nyanyiannya “Memori Berkasih” bersama Lan Kristal menjadi viral. Semua habis teringat kenangan lama masa zaman sekolah dulu. Hehehe.
siti nordiana
Malah pada minggu lalu (minggu kelima), Siti Nordiana mendapat undian tertinggi daripada para juri selepas namanya diumumkan sebagai penyanyi pertama mendapat lagu untuk minggu seterusnya. Fuh!!! Memang hebat. Kelab peminat Siti Nordiana juga kelihatan amat aktif menyokong kerjaya seninya di laman sosial. Boleh dikatakan kerana Gegar Vaganza 2, nama Siti Nordiana kini kembali meniti di bibir orang ramai.
siti nordiana
Berdasarkan pemerhatian Abang Nara, kemungkinan besar Siti Nordiana mampu beraksi sehingga ke final Gegar Vaganza 2. Namun persaingan daripada para peserta lain juga amat sengit. Siti Nordiana harus meningkatkan usahanya dan tidak leka dengan populariti yang dikecapi kini. Semoga terus berjaya. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Siti Nordiana.
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana
siti nordiana

Mengejutkan! Inilah Jumlah Bayaran Yang Diterima Aaisyah Dhia Rana Untuk Berlakon Drama

0
COM

Aaisyah Dhia Rana Terima Bayaran Sehingga Belasan Ribu Ringgit Untuk Drama

Memang hebat betul populariti anak Rozita Che Wan iaitu Aaisyah Dhia Rana, meskipun baru berusia setahun rezeki buatnya sudah melimpah ruah apabila dibayar belasan ribu ringgit  untuk drama 11 episod. Wow! Bertuah sungguh.
Persetujuan telah dibuat antara Che Ta dan pihak produksi untuk kemunculan Aaisyah  didalam drama itu. Buat Che Ta beliau menyifatkan ia sudah rezeki dan takdir untuk anaknya mendapat tawaran tersebut.
Sedar bukan semua orang akan menyokong tindakan beliau untuk melibatkan Aaisyah didalam dunia hiburan Che Ta bagaimanapun enggan ambil pusing dengan segala kritikan orang ramai.
Kira pakejlah gayanya kalau orang nak cakap kami anak beranak berlakon. Tak apalah, orang nak cakap apa, itu terpulang. Ini semua soal rezeki.
Sebelum ini apa sahaja yang membabitkan saya selalu dipersoalkan dan menjadi kontroversi. Saya tak boleh nak tutup mulut orang dan kalau dilayan memang tidak pernah berakhir. Biarlah.
Dah rezeki Aaisyah untuk dapat tawaran sebegitu dan kita tidak boleh persoalkan lagi. Ibu bapanya mungkin lebih tahu apa yang terbaik untuk anak mereka. Sekurang-kurangnya nanti Aaisyah ada simpanan yang cukup kukuh demi masa depannya.

Kantoi! Padah tersilap masukkan duit RM1.64 Juta ke akaun orang lain

0
COM


Kantoi! Padah tersilap masukkan duit RM1.64 Juta ke akaun orang lain, selepas seminggu lihat apa yang dilakukan oleh lelaki bertuah ini amat mengejutkan pihak bank dan pemilik duit berkenaan!!
Joli sakan



SUPARMAN menunjukkan buku bank dan SMS dalam telefon bimbitnya yang memberitahu wang RM1.64 juta didepositkan ke akaunnya.


Landak, Indonesia: Seorang lelaki yang berjoli sakan selepas wang tunai Rp5.1 bilion (RM1.64 juta) tiba-tiba dimasukkan ke akaunnya kini bakal berdepan tindakan apabila diarahkan memulangkan duit berkenaan.

Suparman, 51, berkata, kejadian berlaku pada 2 Februari lalu apabila dia menerima satu khidmat pesanan ringkas (SMS) melalui telefon memberitahu wang berjumlah Rp5.1 bilion didepositkan ke akaunnya.

Terkejut dengan SMS itu dia segera pergi ke mesin pengeluaran automatik (ATM) membuat pengeluaran Rp10 juta (RM3,213) dan memindahkan wang berjumlah Rp100 juta (RM32,142) ke dalam akaun bank rakannya.

Pada 5 Februari, dia membuat sekali lagi pemindahan wang berjumlah Rp100 juta (RM32,142) ke dalam akaun bank rakannya.
Pada hari yang sama dia membuat pengeluaran wang tunai di ATM Rp510 juta (RM163,837).

Dia kemudiannya membuat lagi beberapa pengeluaran menjadikan jumlah keseluruhan wang tunai yang dikeluarkannya berjumlah hampir Rp2.2 bilion (RM706,596).

Beberapa hari selepas itu, Suparman cuba membuat pengeluaran lagi, tetapi malangnya mendapati wang dalam akaunnya sudah tiada lagi.

“Tidak lama selepas itu saya menerima panggilan dari Bank Negara Indonesia (BNI) yang memberitahu wang itu tersilap didepositkan ke akaun saya.

“Paling mengejutkan saya, BNI meminta saya mengembalikan sebahagian wang berkenaan.
“Saya tidak tahu bagaimana mahu menggantikan wang itu yang sudah habis saya belanjakan,” katanya - Hmetro

AL-FATIHAH: ISTERI DIROGOL SEBELUM DIBUNUH KEJAM SEWAKTU HUJAN LEBAT SEMALAM DIJOHOR

0
COM
#Al-fatihah... Semoga rohnya ditempatkn bersama- sama org yg beriman...Aamiin
Kejadian perompak dah ade dalam rumah, rumah dirompak, rogol & dijerut hingga meninggal dunia ditempat kejadian. Berlaku di Muar Johor.

#Dirogol dan dibunuh ptg td dirumahnya waktu hujan lebat.. blk rmh, penjahat dah ada dlm rmh. Enjin krt pun x sempat matikan..
Mohon dititipkan fatihah dan doa untuk Nursyahira kerani SA Sungai Raya muar yg telah kembali ke rahmatullah ptg tadi dirumahnya kerana di jerut sehingga meninggal..jenazah baru di bawa ke hospital 
#Al fatihah..

BIAR BETUL!! (9 Gambar) Budak lelaki 8 tahun ini berkahwin dengan wanita 61 tahun, namun inilah hasilnya selepas 2 tahun, amat memeranjatkan

0
COM

$%Seorang budak lelaki bersekolah rendah berumur 8 tahun telah berkahwin dengan seorang nenek yang telah berusia 61 tahun kerana hanya hantu nenek moyangnya yang menyuruh dia berbuat begitu.
Budak lelaki itu, Sanele Masilela, berkahwin dengan wanita yang sebaya dengan neneknya, Helen Shabangu yang sudah berkahwin dan mempunyai 5 anak.

Budak lelaki yang berasal dari Tshwane, Afrika Selatan itu bermimpikan mengenai nenek moyangnya yang sudah mati untuk berkahwin dengan Helen kerana takut mengenai akibat yang menanti mereka jika dia tidak berbuat begitu.

Mereka membayar sebanyak RM1,500 untuk pakaian pengantin dan lebih dari RM3,000 untuk majlis perkahwinannya yang telah diatur kurang dari 2 bulan.

Tetapi selepas berkahwin, Sanele dan Helen tidak tinggal bersama dan menjalani kehidupan normal seperti sebelumnya iaitu seperti orang tidak berkahwin. Sanele meluahkan hasrat untuk berkahwin dengan orang sebayanya apabila dia meningkat dewasa kelak.

Budak%2Blelaki%2B8%2Btahun1.PNG
Budak%2Blelaki%2B8%2Btahun2.jpg
Budak%2Blelaki%2B8%2Btahun3.jpg
Budak%2Blelaki%2B8%2Btahun4.jpg
Budak%2Blelaki%2B8%2Btahun5.jpg
Budak%2Blelaki%2B8%2Btahun6.jpg
Sumber: selebritishiro

MUSTAHIL! Lelaki ini tidak pernah tidur selama 42 tahun sejak 1973, namun inilah yang terjadi kepadanya apabila tidur pada tahun ke-43

0
COM

Setiap hari, manusia memerlukan tidur setidaknya 6 hingga 8 jam. Namun apa jadinya bila seorang pria tidak pernah tidur meski hanya satu menit sejak ia mengalami demam pada tahun 1973, yang artinya ia sudah tidak tidur selama 39 tahun.


Pria tersebut adalah Thai Ngoc atau Hai Ngoc (70 tahun) yang berasal dari Que Trung Commune, Kabupaten Nong Son di provinsi Quang Nam, Vietnam (Pic 1, foto bersama istri).

Ngoc mengatakan ia sudah tidak tidur semenjak tahun 1973. Pria ini sangat khawatir dan mencoba segala cara untuk dapat tidur, tapi ia masih belum bisa tidur meski hanya 1 menit. 

Yang lebih mengejutkan lagi, Ngoc menjalani kehidupannya dengan normal dan jarang mengalami sakit. Orang-orang yang ingin mengamati kondisi Ngoc malah tidak mampu tetap terjaga sepanjang waktu. 

"Sebelum tahun 1975, saya menyadari bahwa saya tidak tidur dan tidak pernah terlintas dalam pikiran saya jika kondisi ini dapat mempengaruhi kesehatan saya. Bagi saya, tidur atau tidak sama saja, dan saya dakan bekerja pada siang atau malam hari," ujar Thai Ngoc, seperti dilansir Vietnamnet, Jumat (2/3/2012).


Ngoc memiliki enam orang anak. Karena mengalami insomnia, ia sering menjaga kebunnya di malam hari. Dan dalam 3 bulan tanpa tidur, ia telah menggali dua kolam besar untuk menampung lebih banyak ikan.

Ngoc menolak menjalani tes di luar negeri. Ia mengaku tidak mau meninggalkan kampung halaman atau desanya sejak 60 tahun yang lalu dan ia takut untuk melakukan tes.

Meskipun ia tidak bisa tidur, secara mental Ngoc masih sehat dan tidak pernah merasa lelah.

"Saya tidak tahu apakah insomnia berdampak pada kesehatan saya atau tidak, tapi saya masih sehat dan dapat berkebun secara normal seperti yang lain," jelasnya.

Ngoc bercerita, pada tahun 2006 saat ia sudah berusia 64 tahun, ia sanggup membawa tas pupuk yang beratnya lebih dari 50 kg setiap hari melalui jalan sepanjang 4 km dari rumahnya.


Dulunya gadis berhijab ini sering dihina kerana tidak cantik dan kelihatan selekeh, namun setelah membesar jadi dewasa inilah 6 foto terbarunya pada usia 22 yang amat cantik mengalahkan bidadari hingga ribuan lelaki berebut memperisterikannya

0
COM
Dulunya gadis berhijab ini sering dihina kerana tidak cantik dan kelihatan selekeh, namun setelah membesar jadi dewasa inilah 6 foto terbarunya pada usia 22 yang amat cantik mengalahkan bidadari hingga ribuan lelaki berebut memperisterikannya.

Pernahkan anda melihat perempuan yang kelihatan selekeh pada suatu masa dahulu semasa zaman kanak-kanak dan awal remaja tiba-tiba berubah menjadi sangat cantik apabila sudah dewasa? 

Sebenarnya, ini bukanlah sesuatu yang menghairankan sebab biasalah, dulu waktu kecil-kecil, tidak ramai yang pentingkan kecantikan diri mereka ataupun tidak ambil kisah sangat.

Wanita dibawah ialah salah satu contoh terbaik di mana dulunya kelihatan selekeh dan seperti tidak pandai bergaya boleh menjadi sangat cantik apabila sudah dewasa dan pandai bergaya.









Sumber: Redkami