Inilah Punca Sebenar Ika Nabila Ditumbuk Pengarah Terkenal




Gara-gara tidak dapat melakonkan apa yang dimahukan oleh pengarah, pelakon Ika Nabellayang juga merupakan peserta Akademi Fantasia musim keenam dilaporkan dipukul oleh pengarah drama yang dibintangi dan didakwa mengalami keederaan di bahagian muka.

 
Menurut laporan daripada BH Online, kejadian tersebut berlaku di set penggambaran di Hulu Kelang. Dalam kejadian itu, Ika dikatakan ditumbuk di bahagian muka dan badan secara bertubi-tubi dan menurut sumber, mulut Ika saat ini tidak dapat dibuka gara-gara akibat pukulan itu.

“Ya, saya memang dipukulnya,” jawabnya ringkas yang enggan diulas lanjut mengenai perkara tersebut kepada portal berita berkenaan. Selain itu, Ika dikatakan merupakan mangsa ketiga dipukul pengarah tersebut dan dua mangsa sebelum ini mengambil keputusan untuk berdiam diri.
Lapor BH Online lagi, usaha untuk menghubungi pengarah yang dimaksudkan tidak berjawab malah setelah beberapa kali cuba untuk menghubungi pengarah berkenaan, panggilan itu masuk ke dalam peti rakaman suara. Apalah babak yang pengarah bengang sangat sampai kena tumbuk itu ya? Sama-samalah kita tunggu sambungan kisah ini nanti. (rtky/s)

No comments:

Post a Comment