KONTROVERSI...!!! Punca Sebenar M.Nasir 'Sound' Nabil Sampai Terdiam Ketika Konsert Gegar Vaganza Tengah LIVE...!!!


Walaupun pengacara Gegar Vaganza 2, pelawak dan pelak0n Nabil dikutuk 0leh 0rang ramai mengenai lawaknya yang melampau, tetapi Nabil masih juga dengan lawak yang dianggap ‘kasar’ 0leh segelintir indivdu.

Jika sebelum ini, Nabil membuat lawak dengan mempersendakan Caliph Buskers, semalam dalam k0nsert Gegar Vaganza 2 Nabil ditegur secara live 0leh juri jemputan, Datuk M. Nasir yang mungkin bengang membuat lawak menggunakan isterinya, Marlia Musa.

Berulang kali Nabil mempersendakan M. Nasir dan isterinya dan akhirnya M. Nasir menegur Nabil, “Jangan libatkan dia (Marlia Musa) dalam hal ini”.

Nabil akhirnya terus terdiam seperti tidak tahu apa yang perlu dilakukan dan mukanya merah padam.

Mungin sangat malu kerana ditegur secara live di hadapan ribuan pen0nt0n k0nsert Gegar Vaganza 2 semalam.

K0nsert minggu ketiga Gegar Vaganza 2 semalam menyingkirkan Zul Handy Black dan Ezlynn yang sudah pasti kekurangan markah dari juri dan undian daripada pen0nt0n.

Manakala 10 peserta Gegar Vaganza 2 yang masih selamat dan akan meneruskan perjuangan dalam k0nsert keempat Ahad ini ialah Nassier Wahab, Ezad Lazim, Amir Ukays, Nizam Laksamana, Ac0ng Sweet Child, Sheeda, Haiza, Siti N0rdiana, Azian Mazwan dan FarahDhiya.

sumber : neraca11

No comments:

Post a Comment