PERHATIAN UNTUK KAUM HAWA, SESIAPA YANG MEMPUNYAI GARIS TANGAN ‘M’ PERLU BACA!!

PERHATIAN UNTUK KAUM HAWA, SESIAPA YANG MEMPUNYAI GARIS TANGAN ‘M’ PERLU BACA!!

#Setiap orang mempunyai garis tapak tangan yang berbeza, garis tangan ini dipercayai menggambarkan keperibadian dan juga nasib tentang kehidupan seseorang.
#Mulai dari segi kewangan, kesihatan, watak, jodoh dan lain-lainnya, jadi tidaklah menghairankan kenapa keseluruhan peramal tahyul menggunakan tapak tangan untuk meramal seseorang.
#Bentuk garis tangan setiap orang tentu berbeza ada yang berbentuk N, K, V, U dan M.
#Dalam banyak bentuk garis tangan , garis tangan berbentuk M dianggap sebagai seorang yang istimewa dan berbakat.
#Wanita yang memiliki garis tangan berbentuk huruf M memiliki keinginan yang lebih kuat dari lelaki,dan jika kedua pasangan memiliki garisan yang sama, tetap sahaja wanita yang lebih memiliki keistimewaan dalam pelbagai bidang.
#Bagi kaum Hawa ini biasanya tidak suka menipu anda atau membuat lawak namun ia akan mengetahui apabila anda cuba untuk membohonginya.
#Bagi kaum Adam pula dengan garis tangan ini memiliki azam yang kuat untuk membuat perubahan hidup dan pandai merebut peluang yang terhidang dalam kehidupan.
#Dalam seni meramal tapak tangan, Garis tangan bentuk M ini disebut sebagai susuk yang jarang-jarang ada pada pemiliknya kerana kebanyakan manusia di muka bumi ini memiliki garis tangan N dan K dan garis lainnya.

#Namun kita tidak dapat menyangkal kelebihan tapak tangan yang membentuk tulisan digit Arab seperti di dalam gambar, setelah 81 + 18 = 99,  nama-nama Allah juga mempunyai 99 Nama! SubhanAllah!
#sebarkan sambil ucap subahanAllah
Sumber: baacadulu

No comments:

Post a Comment