Tendang Perut Wanita Muslim Berkali² Hingga GUGUR Anak Kembar. Lelaki Rasis Ini Terima PADAH !!!

 

Tendang Perut Wanita Muslim Berkali² Hingga GUGUR Anak Kembar. Lelaki Rasis Ini Terima PADAH !!! | Seorang lelaki rasis dihukum penjara selama hampir empat tahun kerana berulang kali menendang perut seorang wanita Islam mengandung dan menyebabkan kandungan kembarnya keguguran. David Gallacher menyerang Samsam Haji-Ali dan suaminya Abdullah Sulamain di tempat letak kereta Co-op di Bletchley, Buckinghamshire pada Ogos tahun lepas.
Lelaki berusia 37 tahun itu menyerang Samsam semasa dia berada di dalam kereta, dengan menendang perutnya walaupun dia menjerit “Saya hamil”. Dia kemudian menyerang Mr Sulamain, dengan memukulnya di kepala.
Pendakwa Christopher Wing berkata Gallacher menghina samsam dengan mengatakan: “Kamu datang ke sini dengan pakaian badut”, “you f***ing people, you are the f***ing problem in this place”.
Mahkamah diberitahu, Sulamain cuba menenangkan Gallacher, tetapi dia dipukul di kepala dengan botol wain dan beg ais. Sulamain mendapat jahitan sepanjang empat inci di kepala.
Hakim Francis Sheridan berkata: “(Dia) mengayunkan botol ke arahnya sebelum dia menendangnya.
‘Wanita itu memberitahunya yang dia mengandung, tetapi lelaki itu tetap menendang perutnya.’
Wanita itu ditinggalkan terbaring di lantai dalam kesakitan, dan mengalami keguguran pada 24 Ogos tahun lepas.
Beliau menambah: ‘Kandungannya baik sebelum dia ke kedai itu dan defendan menendang perutnya berkali-kali walaupun telah diberitahu dia mengandung.
Dia meneruskan: “Dia dibiarkan bergolek di atas tanah dalam kesakitan dan kemudian mendapati terdapat pendarahan sebelum dia kehilangan bayi. ‘
Hakim Sheridan berkata beliau akan menyerahkan kepada orang lain untuk membuat keputusan sama ada bukti perubatan mahkota diperlukan untuk membuktikan hubungan antara serangan dan keguguran, atau sama ada akal mencukupi.
Beliau mengakui dua tuduhan perkauman dan menyebabkan kemudaratan tubuh badan, dan tiga tuduhan mencederakan seorang pegawai polis semasa dia ditangkap pada 14 September tahun lepas.
Beliau dijatuhi hukuman penjara tiga tahun dan tujuh bulan bagi serangan perkauman, dan empat bulan untuk serangan terhadap pegawai. Apabila ditangkap Gallacher agresif, meludah pada pegawai, dan cuba untuk menggigit mereka, dan memberitahu mereka dia mempunyai Hepatitis B.
Sumber:- DailyMail

2 comments:

  1. halo.. boleh di kunjungi web kami
    http://laskarxstories.blogspot.com/2017/05/gadis-yang-terlantar.html

    ReplyDelete
  2. Yuk Raih Kemenangan Bersama Agen Games Kartu Online Terpercaya dan Terbesar se Asia, Dengan Game Terlengkap, Kartu Bagus, Bonus Berganda
    DAFTAR KAN DIRI ANDA SEGERA !!!
    SALAM KEMENANGAN !!!
    http://officialzoyacinfo.blogspot.com/2017/05/tengkorak-hinggak-sosok.html
    http://officialzoyacinfo.blogspot.com/2017/05/polisi-tegaskan-habieb-riziegtersangka.html

    ReplyDelete