Rupa-Rupanya ISTERI HAFIDZ ROSHDI BUKAN Calang-Calang ORANG.. Jom TENGOK Biodata BELIAU!! Pasti Ramai yang Terkejut..Tahniah HAFIDZ ROSHIDI.....

kll.PNG


Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera Tuan-Tuan / Puan-Puan, pihak Media dan semua peminat yang dihormati, "Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan izinNya Majlis Pernikahan saya dengan Nurul Shuhada Binti Mat Shukri telah selamat dilangsungkan. 

Majlis yang diraikan secara sederhana ini berjalan dengan lancar dan sempurna pada jam 11.00 pagi, 30 April 2016 di Perlis dan telah dihadiri oleh keluarga dari kedua-dua belah pihak. 

Untuk makluman, saya dan Shu telah berkawan lebih dari 3 tahun iaitu sebelum saya menceburi bidang lakonan lagi. Kami berkenalan semasa sama-sama menuntut di Malaysia Science University di Shah Alam. Pada 30 November tahun lepas, kami telah bertunang dan merancang untuk berkahwin pada tahun ini. 


Hafidz juga menjelaskan hubungannya dengan dan Nurul terjalin kira-kira tiga tahun lalu ketika sama-sama menuntut di Universiti Sains Malaysia (USM).

Isteri hafidz Mempunyai ijazah sarjana muda dari Universiti Sains Malaysia....



klll.PNG

No comments:

Post a Comment