Identiti Pemain JDT Yang Bercinta Dengan Mia Ahmad Didedahkan



Pelakon, Mia Ahmad menafikan dakwaan yang mengatakan bahawa beliau kini sedang menjalinkan hubungan cinta bersama penjaga gol pasukan bola sepak Johor Darul Takzim (JDT), Izham Tarmizi. Namun begitu beliau akui berkawan rapat dengan pemain bola sepak itu.
“Saya tidak mahu menjadi hipokrit. Ini kerana adalah terlalu awal untuk memberitahu bahawa saya sedang berada dalam sesuatu hubungan. Perkara ini sebenarnya bagi saya agak privasi, tetapi apa yang boleh saya beritahu disini adalah kami hanya berkawan”
“Kalau mahu kata dalam fasa berkenalan, jujurnya kami sudah kenal, cuma untuk lebih mengenali hati budi masing- masing tidak ada masa sebab sibuk,” katanya kepada Utusan Onlineberhubung dakwaan mengatakan beliau kini sedang hangat bercinta dengan pemain bola sepak itu.


Tambahnya lagi, mungkin status Izham sebagai seorang pemain bola sepak membuatkan orang ramai cepat tertarik dengan kisah ini walaupun sebenarnya tiada apa yang berlaku. Katanya, jika benar beliau didalam sesuatu hubungan istimewa, beliau akan kongsikan dengan peminat.(rkty/w)

No comments:

Post a Comment