Punca Sebenar Pelajar 14 Tahun Maut Dirogol Bergilir 14 Lelaki Termasuk Rakan Sekolah - 5 Foto & 14 Nama

Punca Sebenar Pelajar 14 Tahun Maut Dirogol Bergilir 14 Lelaki Termasuk Rakan Sekolah - 5 Foto & 14 Nama



Pelajar 14 Tahun Maut Dirogol Bergilir 14 Lelaki Termasuk Rakan Sekolah|Dunia maya dan twitter dan juga facebook kembali kecoh dengan penemuan seorang mayat remaja wanita 14 dipercayai hilang sejak pertengahan april 2016 lalu.
Mangsa yang ditemukan di dalam Semak samun tanpa pakaian dan mayatnya hampir membusuk tangan serta kaki di ikat pada 02.05.2016 semalam.
Dalam waktu beberapa hari pihak kepolisian menyiasat Telah pun menahan 12 pelaku mana kala dua lagi masih dalam buronan polis.
Menurut pengakuan pelaku,kejadian itu berlaku pada pertengahan april lalu ketika mangsa dalam perjalanan balik dari pada sekolah menuju rumahnya.
Kemudian mangsa di tarik kedalam semak tangan dan kakinya di ikat , dirogol paksa oleh 14 lelaki secara bergilir gilir hingga gadis itu maut dan membiarkan mayatnya disitu.
Dari 14 tersangka yang di tangkap semuanya berumur dibawah 24 tahun kata dirmanto ketua polis bengkulu rejang .
Dari pelaku yang ditangkap terdapat enam orang remaja bawah umur yang didakwa adalah rekan satu sekolah mangsa,mereka melakukan perlakuan keji itu setelah mereka meminum minuman keras jenis arak tuak.katanya.
Manakala berdasarkan pengakuan pelaku ,mereka mengumpul duit untuk membeli arak pada jam 10 pagi hari kejadian,setelah usai mereka minum sekitar jam 12:30 mereka melihat mangsa berjalan seorang diri melewati kawasan tempat mereka meminum arak.
Kemudian mereka menangkap mangsa meyeretnya kedalam semak dan terus mengikat tangan serta kaki kemudian mangsa dirogol dengan bergilir gilir masing masing sebanyak dua kali,meskipun mangsa sudah meninggal,lebih menyedihkan, selepas mereka melampiaskan nafsunya mereka menutupi mayat mangsa dengan daun daun dan kembali kerumah masing masing.
Hinggalah bau busuk mayat gadis malang itu di cium oleh warga setempat setelah beberapa hari melakukan pencarian,apa yang lebih aneh adalah beberapa pelaku juga turut ikut dalam pencarian tersebut untuk menyorokkan perlakuan mereka.
Berikut nama nama pelaku

No comments:

Post a Comment