[14 Foto] Pelik!! Inilah Lelaki Pertama Di Dunia Yang Berjaya Lahirkan Bayi Secara Normal

Thomas Beatie and Nancy Beatie

Thomas Beatie, lelaki yang pertama di dunia mengandung atau ibu lelaki - telah mengumumkan kehamilan kali ketiganya selepas 12 bulan melahirkan anak ketiga dalam tempoh tiga tahun.
Mr Beatie, yang kini tinggal di Arizona dengan Nancy isteri dan tiga anak mereka,mendapat perhatian antarabangsa di seluruh dunia apabila dia menjadi orang pertama di sisi undang-undang transgender untuk hamil.Sekarang dia yang gerusia 37 tahun dan isterinya telah menyiapkan keluarga disamping menyiapkan diri dengan mengambil testosterone lagi, bagi membantu beliau membangunkan fizikal otot. 
Thomas Beatie and Jensen


Brood: Thomas Beatie now has three children, Susan, three, Austin, almost two, and Jansen, who turned one yesterday. He gave birth to all three naturally
Thomas Beatie kini mempunyai tiga orang anak, Susan, tiga, Austin,hampir dua, dan Jansen, yang menjadi salah satu hari ini. Beliau melahirkanketiga-tiga secara semulajadi


Beliau digambarkan bermain di dalam air dengan anak bongsu pasangan itu,Jensen, yang dilahirkan secara semulajadi pada 25 Julai tahun lepas.
Pasangan itu juga mempunyai seorang anak perempuan yang berusia tiga tahunyang dipanggil Susan dan seorang anak yang dipanggil Austin, yang akan menjadidua pada bulan September.


Walaupun telah mengalami tiga kehamilan itu, beliau menunjukkan perut rata dengan walaupun dia tidak boleh agak menyembunyikan stretchmarks.
Pasangan itu berpindah ke Arizona dari rumah mereka di Bend, Oregon, selepasr rumah mereka telah ditarik.

Proud father: Mr Beatie with Jensen, just hours after giving birth. All his children were born naturally
Bangga bapa: Mr Beatie dengan Jensen, hanya beberapa jam selepas melahirkan anak pada 25 Julai tahun lepas
Dream: Thomas with Jensen after he was born in May last year. He and Nancy always wanted a family

Mr Beatie dilahirkan sebagai seorang wanita, Tracy Lagondino, di Hawaii pada tahun 1974, tetapi berkata beliau sentiasa merasakan seperti dia mahu menjadiseorang lelaki.
Apabila dia berusia dua puluhan mula mempunyai suntikan testosteron,memberinya rambut muka, suara yang lebih rendah dan mengubah organ-organseksual.
Pada tahun 2002, beliau telah menjalani mastektomi dan di sisi undang-undang menjadi manusia - tetapi dia memilih untuk menjaga faraj, rahim dan organ-organ seksual wanita yang lain agar pasangan itu boleh mempunyai anak, sebagai isteri beliau mempunyai histerektomi.
Beliau memberitahu Oprah: 'Saya ingin mempunyai anak satu hari nanti. Saya tidak tahu bagaimana. Ia hanya mimpi. '

Before Thomas Beatie

Thomas Beatie

Selepas lebih daripada lapan tahun, dia berhenti mengambil testosterone supaya dia boleh menjadi hamil, walaupun beberapa kesan, termasuk bulu muka, adalah kekal.
Pasangan itu membeli sperma daripada penderma tanpa nama dan Encik Beatie menjalani permanian beradas. Selepas kehamilan ektopik yang membawa kepada pembedahan kecemasan, dia akhirnya disahkan mengandung Susan pada penghujung tahun 2007.
Gambar yang menakjubkan Mr Beatie dengan benjolan bayi dan berjanggut menjadi tajuk utama di seluruh dunia, dan dia muncul di chat menunjukkan menjelaskan bagaimana dia dan Nancy menganggap diri mereka seperti mana-mana keluarga heteroseksual yang normal.
Beliau juga mendedahkan bahawa pasangan itu boleh melakukan persetubuhan,kerana hormon lelaki . Beliau memberitahuOprah: 'Ia kelihatan seperti zakar. Saya boleh melakukan hubungan dengan isteri saya. '
Beliau mempunyai dua kanak-kanak seterusnya secara berturut-turut dengan cepat,kerana dia hanya mempunyai tetingkap yang singkat tidak mengambil testosteron.
Mr Beatie telah hanya mengalami lapan kitaran haid setahun dan bukannya 12, dan hanya separuh daripada kitaran ini berguna untuk konsep kerana dia sebelum ini telah mempunyai tiub fallopio yang dikeluarkan disebabkan 1 kehamilan ektopik
Family: Nancy and Thomas celebrate after the birth of Jensen, their third child

No comments:

Post a Comment