Matyo Dan Wan Zack Secara Rasmi Sah Berpindah Kepasukan Paling Terkaya Di Malaysia Untuk Musim 2017



Dua penyerang negara, Norshahrul Idlan Talaha dan Wan Zack Haikal Wan Noor, sah bersama dengan Felda United untuk saingan Liga Malaysia musim hadapan.

Selera Felda United cukup tinggi menjelang persediaan Liga Malaysia 2017 apabila menyasarkan sekurang kurangnya enam pemain berstatus kebangsaan untuk memperkemaskan pasukan mereka musim hadapan.

Norshahrul dan Wan Zack sudah pun mengesahkan kelibat mereka selain Hadin Azman juga sah kekal bersama The Fighters.

"Seperti yang semua sedia maklum, Norshahrul serta Wan Zack akan bersama kami. Ada dua atau tiga lagi nama besar, kini di Yangon, Myanmar, Insya-Allah akan menyertai The Fighters, .
 
"Saya masih belum boleh mengumumkan nama mereka untuk membiarkan mereka memberi tumpuan bersama skuad negara dahulu tetapi ada nama-nama besar yang akan masuk," jelas Pengurus Felda United, Zulkarnain Mohamad.

Ura-ura turut menyebut nama S. Veenod, Shahrul Saad dan Rizal Ghazali, beralih angin ke Felda, namun Zulkarnain mengelak untuk mengeluarkan sebarang pengesahan.

Tegas Zulkarnain, Felda lebih menekankan kepada barisan hadapan pasukan selepas kekangan utama mereka musim lalu di mana 50 peratus barisan di jentera serangan terdiri daripada muka baru yang memiliki kualiti.

"Tahun ini jurulatih, Azmi Mohamed,akan memberikan tumpuan kepada jentera serangan.

"Hampir 50 peratus muka baru yang menyertai kami adalah pemain di bahagian hadapan," ujarnya lagi.

Tambah Zulkarnain, kesebelasan utama musim lalu turut dikekalkan.

Sumber : Astro Arena

No comments:

Post a Comment