GEMPAR: Perasan Tak Kenapa Nabil Gelak Terbahak-bahak Selepas Persembahan Dari Azharina Tadi? Sambai Tertunduk Nabil Gelak! Rupanya Memang Lawak! Lihat Apa Yg Berlaku Sebenarnya Amat Mengejutkan !




Malam tadi selepas persembahan Azharina ada orang terjatuh namun kejadian itu tak dirakam oleh kamera

SHAH ALAM, 5 Dis ― Azharina diumumkan juara Gegar Vaganza musim ketiga dan membawa pulang RM100,000 apabila menewaskan lima finalis lain.
Siti Sarah dipilih sebagai naib juara, manakala Zarul menduduki tempat ketiga dengan masing-masing membawa pulang RM50,000 dan RM30,000.
Tempat keempat disandang oleh Ameng manakala Intan Sarafina mendapat tempat kelima dan Gmie di tangga keenam.
Mereka masing-masing membawa pulang RM15,000, RM10,000 dan RM5,000.
Gegar Vaganza yang mula bersiaran sejak 16 Oktober lepas diacarakan oleh Nabil Ahmad dan Jihan Muse dan disiarkan secara langsung dari auditorium MBSA di sini.


Program yang menampilkan 100 peratus markah daripada juri itu disiarkan secara langsung setiap Ahad 9 malam di Astro Ria.
Sebagai juara, Azharina juga dihadiahkan sebidang tanah lot banglo bernilai RM60,000, pakej percutian ke Itali, rantai mutiara dan peluang merakamkan lagu baru terbitan Astro.
Tempat kedua dan ketiga juga juga dihadiahkan lot banglo, rantai mutiara dan pakej percutian masing-masing ke Eropah dan Mesir.

1 comment: