DULU ANAK KECIL INI JADI VIRAL KERANA HISAP ROKOK 40 BATANG SEHARI TAPI, LIHAT FOTO TERKINI ARDI DI TAHUN 2016 SANGAT MENGEJUTKAN


#Dulu Anak Kecil Ini Jadi Viral Kerana Hisap 40 Batang Rokok Sehari, Lihat Foto Terkini Ardi Sangat Mengejutkan. Adakah Anda  Masih ingat kisa kanak-kanak lelaki kecil yang ketagihan menghisap 40 batang rokok dalam sehari? Ya, namanya Ardi Rizal, ketika itu usianya baru mencecah dua tahun ketika menjadi tumpuan dan perhatian dunia dengan kelakuan paranormal tersebut.

#Ardi sudah mula belajar merokok dengan bapanya ketika berusia 18 bulan lagi. Bila tidak diberi rokok, Ardi langsung marah hingga menghantukkan  kepalanya di tembok. Kisah Ardi ini mendapat liputan meluas dan hangat oleh semua jenis media yang nyata terkejut dengan tabiatnya itu.

#Untuk menghentikan tabiat buruk Ardi, beberapa organisasi kanak-kanak cuba  membantu bocah tersebut berhenti merokok dengan menerapkan cara hidup hidup sehat. Akhirnya ketagihan  merokok luar biasa Ardi dapat diselesaikan, akan tetapi  akibat daripada  perubahan tersebut tiba-tiba selera makan Ardi mula meningkat menyebabkan tubuh badan Ardi menjadi obesiti.


#Sejak saat itu, Ardi menjalani berbagai rawatan terapi bagi menerapkan atau mengamalkan cara hidup sehat. Namun kini Ardi sudah berupaya untuk berhenti dari tabiat luar biasa terhadap ketagihan rokok dan berhasil menurunkan berat badannya.

No comments:

Post a Comment