Sayu!! Akhirnya Misteri Kehilangan Anita Sarawak Yang Selama Ini Dicari Oleh Peminatnya Terjawab.. Semoga Tabah Menerima Ketentuan Ini

Anita Sarawak merupakan antara nama besar yang tidak asing lagi dalam dunia hiburan tanahair, namun cerita kehilangannya yang penuh misteri menjadi viral di media sosial.

Misteri kehilangan penghibur tersohor, Anita Sarawak selama hampir tiga tahun sejak 2012 akhirnya terjawab semalam apabila dia dikhabarkan berada dalam keadaan sihat dan kini menetap di Las Vegas, Amerika Syarikat.

Adik Anita yang juga pelakon, Noorkumalasari Mohamed Taib (gambar kecil), 59, mendedahkan penyanyi yang terkenal dengan lagu Seksis dan Tragedi Buah Epal itu mengambil keputusan untuk menyepi dan meninggalkan Malaysia kerana nekad bersara daripada dunia hiburan.

Malah, Noorkumalasari berkata, Anita yang baru sahaja menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-63 pada Rabu lalu juga menafikan perceraiannya dengan Mahathir Abdullah seperti yang digembar-gemburkan oleh pelbagai pihak sebelum ini.

Perkahwinan Anita dengan Mahathir sudah mencecah 14 tahun selepas bernikah sejak 2001.

“Saya ada menghubungi Anita dua bulan lalu dan bertanya tentang kesahihan berita perceraiannya dengan Mahathir.

“Anita berkata, dakwaan tersebut merupakan satu fitnah kerana beliau kini masih bahagia bersama suaminya di Las Vegas.

“Dia juga sudah pencen dan tidak akan menyanyi lagi,” katanya ketika dihubungi Kosmo! yang berusaha menjejaki penyanyi itu sejak seminggu lalu.

Namun Adiknya Noorkumalasari yang sebelum ini mengunci mulut daripada berkongsi kisah mengenai Anita turut memberitahu, Anita tidak merancang untuk pulang ke tanah air dalam masa terdekat kerana selesa tinggal di Las Vegas sambil menguruskan perniagaan bersama Mahathir.

1 comment:

  1. Dapatkan PROMO Bonus Di SAHABATKARTU
    - Bonus Rollingan 0,5%
    - Bonus Referal 15%
    1 id bisa 8 jenis game
    Ayo gabung sekarang juga..!
    SILAKAN HUBUNGI CS KAMI DI :
    Livechat : www*sahabatkartu*biz
    W.A : +85581734028
    PIN BB : 2BCDBEE2

    SAHABATKARTU | AGEN BANDARQ | BANDARQ ONLINE | ADUQ ONLINE | DOMINO99 TERBAIK

    ReplyDelete