Pelakon Utama Fast & Furious 7 Sudah Memeluk Islam Hari Ini



Tyrese Gibson merupakan salah seorang pelakon di dalam francais filem Fast & Furios. Pelakon hebat ini dilaporkan sudah memeluk agama Islam sejak awal 2014. Dia mengambil keputusan itu selepas berkunjung ke Dubai. Difahamkan Tyrese ke sana untuk menghiburkan dirinya selepas kematian Paul Walker. Di Dubai, Tyrese sempat bergambar dengan mengenakan serban lengkap jubah berwarna putih. Setelah memeluk Islam, Gibson merasa dirinya seperti manusia yang baru lahir.
tyrese gibson converts to islam
Malah Tyrese Gibson menerusi laman Instagramnya juga telah memuatnaik gambar mengucapkan selamat menyambut Ramadhan buat para pengikutnya. Ternyata ucapan tersebut telah membuatkan para peminatnya teruja dan memberikan respon yang amat baik. Tulis Tyrese:-
Ramadan al-Mubarak untuk semua umat Islam di seluruh dunia, aku mencintaimu. Aku benar-benar mencintaimu!!! Insya ALLAH berkat untuk kamu dan keluargamu
tyrese gibson converts to islam
Berikut ialah video di mana Tyrese Gibson dilihat berpakaian jubah lengkap berserban dan turut memberikan salam kepada mereka di dalam video itu.
Selamat datang diucapkan kepada Tyrese Gibson jika berita ini adalah benar. Semoga dilimpahi rahmat dan dipermudahkan segala urusan.

No comments:

Post a Comment