Masih Ingat Dengan Drama Ceplos? Inilah Wajah Terkini Pelakon Ceplos Yang Buat Ramai Wanita Diluar Sana Cair



PETALING JAYA: Pelakon yang popular dengan drama bersiri Ceplos, Muhammad Shazrin Sazwan menjelaskan tidak kisah jika sering diberi watak sebagai jin atau hantu dalam drama atau filem.
Muhammad Shazrin sebaliknya berkata, dia bersyukur dengan peluang diberikan oleh penerbit drama atau filem dan menyifatkan sebagai rezeki dalam bidang lakonan.
"Saya tidak kisah sering dikaitkan dengan watak jin atau hantu kerana menerusi peranan itu yang telah mempopularkan diri saya terutamanya melalui siri Ceplos.
"Tiada ada sebab untuk saya merungut kerana itu adalah rezeki saya dalam bidang ini," ujarnya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini pada Selasa.
Bagaimanapun katanya, jika diberi peluang dia ingin membawa watak yang lebih mencabar seperti memegang peranan sebagai gengster, orang hilang upaya dan sebagainya.
Ujarnya, walaupun penglibatannya dalam bidang lakonan secara tidak sengaja tetapi setelah beberapa ketika melakukannya dia semakin cintakan bidang itu.
"Saya sebelum ini hanyalah seorang pembantu kepada jurukamera tetapi sejak berlakon saya semakin seronok dan mula mendalami selok-belok mengenai lakonan.
"Sudah tentu saya ingin mengembangkan sayap sebagai pelakon yang berkaliber dan berkebolehan memegang pelbagai watak," ujarnya.
Dalam pada itu, Muhammad Shazrin berkata, pengalaman membintangi filem pertamanya, Pak Pung arahan Fauzi Nawawi cukup mencabar kredibiliti sebagai pelakon.
Ujarnya, walaupun masih memegang watak jin dalam filem tersebut, tetapi menurutnya ia berlainan daripada sebelum ini kerana perlu memainkan peranan sebagai jin lembut.
"Susah sebenarnya nak membawa watak lembut kerana perlu membuat lenggok badan yang lemah gemalai dan gaya percakapan berbeza. Bagaimanapun Abang Fauzi banyak membantu dalam menghidupkan watak tersebut.
"Bagaimanapun saya seronok dapat memegang watak ini kerana ia memberi saya banyak pendedahan dalam teknik lakonan," ujarnya.
Selain dirinya, antara nama yang turut terlibat dalam Pak Pung adalah seperti Izreen Azmidar, Siti Saleha, Marsha Milan Londoh, Syawal, Jasmin Hamid, Datuk Eizlan Yusof, Saiful Apek, Lisdawati selain penampilan istimewa model popular, Amber Chia.




1 comment:

  1. CROWNQQ I AGEN BANDARQ I BANDARQ ONLINE I ADUQ ONLINE I DOMINOQQ TERBAIK
    Yuk Buruan ikutan bermain di website ratudunia.com
    Sekarang crownqq Memiliki Game terbaru Dan Ternama loh...
    => Bonus Refferal 20%
    => Bonus Turn Over 0,5%
    => Minimal Depo 20.000
    => Minimal WD 20.000
    => 100% Member Asli
    => Pelayanan DP & WD 24 jam
    => Livechat Kami 24 Jam Online
    => Bisa Dimainkan Di Hp Android
    => Di Layani Dengan 5 Bank Terbaik
    => 1 User ID 8 Permainan Menarik
    "NEW AGEN BANDAR 66"
    Ayo gabung sekarang juga hanya dengan
    mengklick Agen BandarQ
    WHATSAPP : +855967646513
    PIN BB : 2B382398

    CrownQQ

    ReplyDelete