Inilah 2 Pemain Kedah Berkelas Dunia Yang Langsung Tak Dipandang Oleh Jurulatih Harimau Malaysia Ong Kim Swee

0
COM



1.) Pemain kelahiran Baling Kedah yang berusia 24 tahun ini  langsung tidak mendapat tempat dalam skuad Harimau Malaya walaupun beraksi cemerlang bersama pasukan Helang Merah. Mempunyai larian-larian yang deras sangat sesuai dengan era bolasepak masa kini.



2.) Syazwan Zainon, Beraksi cemerlang dibahagian sayap Helang Merah selama tiga musim namun kellibat Syazwan dipandang sepi oleh Ong Kim Swee sayang sekali pemain yang lincah & kreatif ini dipinggirkan begitu sahaja.


"Bila aku dapat wang Kertas RM100 dari seorang jejaka yang berjaket hitam terus aku Kelam mata.. terus aku kembalikan baki wang yang dibelinya dari kedai aku" sesuatu diluar jangkaan berlaku 10minit selepas lelaki itu beredar bila Wanita itu melihat wang yang diterimanya seolah-olah ada sesuatu yang amat pelik.... Korang yang Dapat duit seperti ini !! tlg jgn abaikan mesej ini... Jgn sampai anda semua juga akan terkena nasib sama seperti wanita ini..

0
COM



KECOH LAGI.. Minggu lepas di Bukit Gambir Johor minggu ini di Sungai Petani kedah, Seorang Kakitangan institusi kewangan terkemuka di utara tanah air yang tidak mahu namanya dikenali telah melapurkan pihaknya telah menemui sejumlah wang palsu RM 100 dan telah disahkan palsu melalui mesin pengimbas wang mereka. Beliau menasihatkan orang ramai supaya lebih berhati-hati kerana pihaknya mempercayai sejumlah wang palsu sedang giat di edarkan secara besar-besaran di negeri-negeri utara tanahair,
Beberapa peniaga kedai makanan di Kampung Batu 20, Sengkang, Bukit Gambir,Johor mendakwa menjadi mangsa penipuan wang palsu RM100 oleh seorang wanita yang menyamar sebagai pelanggan pada minggu lalu
beza duit palsu rm100 baru tulen
Mangsa menunjukkan perbandingan wang palsu RM100 (kanan) yang diterima daripada pelanggan dan wang RM100 tulen
Salah seorang peniaga terlibat, Rahmah Khamis,mendakwa ketika sibuk melayan pelanggan pukul 8.30 pagi, Rabu lalu, dia telah didatangi seorang wanita yang tidak dikenali membeli tiga bungkus nasi lemak dan lontong di kedainya
Menurutnya, kesemua makanan tersebut berharga RM11 dan wanita terbabit menyerahkan wang kertas RM100 yang kelihatan baharu serta langsung tidak menampakkan ia wang palsu sebelum menyimpannya di dalam laci
Cara Mengesan Wang Kertas Palsu
Kesemua wang kertas palsu moden dapat dikenali tanpa terlalu banyak kesukaran. Perbezaan tersebut dapat dilihat apabila memeriksa dengan lebih dekat yakni mengaplikasikan prinsip “RASA, LIHAT, dan CONDONG”
Mengesan kepalsuan: Rasa
Rasai kualiti kertas
TULEN
Wang kertas tulen biasanya dicetak di atas kertas yang bermutu tinggi dan diperbuat daripada kapas. Ia mempunyai rasa unik, bunyi rapuh dan sedikit kesat di kawasan yang banyak dicetak
PALSU
Kertas yang digunakan untuk membuat wang palsu kelihatan buruk kualitinya, umumnya kebanyakan jenis kertas komersial
Rasai cetakan ukiran benam
TULEN
Cetakan ukiran benam akibat percetakan timbul yang dihasilkan dengan menggunakan lapisan dakwat sentuhan pada pelbagai bahagian depan dan belakang not kertas
PALSU
Wang kertas palsu tidak mempunyai rasa cetakan timbul
Mengesan kepalsuan: Lihat
Lihatlah wang kertas dan halakannya kepada cahaya
TULEN
Wang kertas tulen mengandungi potret watermark, benang keselamatan dan kelihatan sempurna ciri-cirinya. Potret watermark Yang DiPertuan Agong mempunyai 3 kesan dimensi dan kelihatan lembut dan redup tanpa garis bentuk tajam potret. Pada dasar watermark beberapa denominasi iaitu nombor denominasi dapat dilihat dengan jelas. Benang keselamatan akan sentiasa kelihatan tertanam dalam wang tersebut. Bunga raya pada bahagian depan sempurna selaras dengan bunga yang sama pada bahagian belakang wang kertas
PALSU
Watermark palsu tidak kelihatan. Jika ada, kelihatannya seperti lukisan. Benang keselamatan adalah tiruan dan agak kabur, dan mudah ditanggalkan. Kelihatan ciri-ciri tidak sempurna larasnya dengan corak pada bahagian belakang wang kertas.
Melihat di bawah kanta pembesar
TULEN
Anda boleh melihat huruf mikro di depan dan bahagian belakang semua wang kertas. Huruf pada wang kertas tulen seharusnya tajam dan tidak kabur
PALSU
Perkataan huruf mikro ‘BANK NEGARA MALAYSIA’, ‘BNM’ dan denominasi wang kertas iaitu RM1, RM5, RM10, RM50 dan RM100 tidak ada, hanya titik-titik dicetak untuk meniru ciri-ciri ini
Lihat menggunakan cahaya ultra-ungu
TULEN
Elemen fluorescent halimunan mewakili pelbagai elemen latar belakang di bahagian depan dan belakang dalam warna yang berbeza. Pelbagai elemen dapat ditangkap di bawah cahaya UV seperti gentian halimunan dan pemancaran cahaya berbentuk empat segi
PALSU
Di bawah cahaya UV, gentian halimunan dan pemancaran cahaya berbentuk empat segi sepenuhnya hilang dalam not palsu. Kertas palsu adalah terang cahaya UV, bermakna bahawa ia bercahaya lebih daripada wang kertas tulen
Mengesan kepalsuan: Condong
Condongkan Wang Kertas Itu
1. Ciri LEAD (pada RM10, RM50 dan RM100). Anda boleh melihat jalur berwarna-warni bersinar di bawah cahaya terang dan menunjukkan denominasi wang kertas dan nama BNM apabila sudut pandangan dialihkan
2. Ciri LEAD adalah amat sukar untuk dipalsukan. Biasanya sinaran LEAD tidak dapat dilihat. Sesetengah pemalsu akan cuba menirunya dengan menggunakan kerajang berkilat
3. Ciri PEAK. Apabila sudut pandangan diubah dengan mengalihkan wang kertas, imej tersembunyi yakni nombor denominasi iaitu 50 akan terdedah di tengah empat segi PEAK
4. Tiada imej terpendam denominasi dalam ciri PEAK atau beberapa peniruan imej yang telah dicub

Kagum Dengan Cara IBU-IBU JEPUN NIH ..!! Bagaimana Ibu-Ibu Di Jepun Mampu Menyiapkan Anak Ke Sekolah Hanya Dengan 5 Minit !! KORANG PASTI TERKEJUT..

0
COM


Kebanyakan anak-anak sukar dibangunkan pada waktu subuh walaupun sudah dibangunkan.

Kadang-kadang, mereka cuba untuk tidur lagi atau merengek tidak mahu ke sekolah.  Tatkala anak-anak lambat berinjak dari katil, akibatnya anda yang lambat keluar rumah dan terpaksa hadapi jalan yang sesak untuk tiba di sekolah seterusnya pejabat.
Belum lagi dikira waktu yang diperlukan untuk mandi, sarapan dan sebagainya.  Namun, percaya atau tidak seorang ibu di Jepun berjaya melakukan semua aktiviti tersebut hanya dalam masa lima minit.

Majoriti ibu-ibu Jepun melakukan semua kerjanya tanpa bantuan pembantu, meskipun dia adalah wanita yang berkejaya.  Mereka sudah terbiasa mengerjakan segala pekerjaan sendiri walaupun mempunyai anak-anak kecil yang jaraknya sangat dekat kecuali bila ada orang tua yang mahu membantu.

Namun kebanyakan para orang tua tidak mahu mengurus cucunya sementara si ibu bekerja di luar rumah.  Kerana nenek-nenek atau atuk-atuk di Jepun yang berusia 70 tahun pun masih aktif dan mereka merasa masih muda.  Mereka mempunyai aktiviti sendiri.

Ibu ibu di jepun menyiapkan tugasan rumah di awal pagi tanpa orang gaji

Orang-orang di Jepun memasak 3 kali sehari agar semua makanan yang dimakan segar. Sejak awal pagi, ibu-ibu akan menyiapkan bento (bekalan makan siang), menyiapkan anak-anak, membersihkan rumah dan jika mereka berkerja, juga menyiapkan dirinya sendiri.

Namun kebanyakan mereka memutuskan berhenti bekerja ketika sudah memiliki anak. Ketika mereka memutuskan menjadi ibu rumah tangga, maka fokusnya hanya mengurus anak dan mengatur semua urusan domestik di rumahnya.  Waktu mereka sangat efektif digunakan dan diisi dengan pelbagai aktiviti harian dalam masa 24 jam. Masa begitu bernilai di sisi mereka.

Menyiapkan semuanya secara pantas pada waktu pagi, memasak lauk tengah hari, menghantar anak ke sekolah, belanja ke pasar, bermain dengan anak di taman, menyiram pokok, berjumpa dengan rakan-rakan dan semua aktiviti hampir diselesaikan dengan baik.

Kunci bagaimana seorang ibu di Jepun menyiapkan anak-anak ke sekolah dan pada masa yang sama memasak sarapan dan menyediakan bekalan anak adalah komitmen terhadap diri sendiri dan keluarga.  Semua terjadual dan dikerjakan sesuai jadual masa tersebut.

Hanya 30 minit – mereka sudah bereskan semua kerja rumah!

Lebih ekstrim lagi khabar dari mereka yang berada di Korea dan meniliti ibu-ibu di sana.  Dalam 30 minit, mereka mampu menyelesaikan semua pekerjaan rumah.  Ya, 30 minit sahaja.  Mungkin buat anda, ia pelik bagaimana semua kerja boleh diselesaikan dalam jangka masa tersebut.

Namun, ibu-ibu di Korea sudah terbiasa dengan hal ini.  Jika memperuntukkan 1 jam untuk bersihkan rumah, masak, cuci dan jemur baju, bagi mereka itu adalah terlalu lama.

Terdapat satu video yang mesti anda tonton.  Video mengenai seorang ibu di Jepun yang menggunakan pelbagai trik mulai dari bangun tidur, membuat sarapan dan bekalan siang, menyiapkan anaknya serta menghantar ke sekolah.

Ia mampu dikerjakan dalam 5 minit.  Sementara itu, si anak juga memahami apa yang disuruh ibunya sehingga semuanya boleh dilakukan dengan baik dan membuat mereka yang melihatnya berasa kagum.

Aircon Rosak, Hujan Pulak, Apa Nak Buat? Inilah 4 Langkah Yang 90% Pemandu Tak TAHU !!! Terbaik TIPS ini...Jangan ABAIKAN.. manalah tahu nanti anda berada disituasi begini...

0
COM
Ada beberapa cara yang boleh dilakukan. Oleh kerana anda dalam perjalanan balik kampung, kemungkinan besar anda ada membawa ubat gigi bersama anda.
Foggy-Windscreen-768x514
Picit sedikit ubat gigi dan sapukan sama rata di bahagian dalam cermin kereta anda. Ini akan dapat membantu mengecah wap air dari mengaburkan cermin anda. Krim pencukur juga boleh digunakan namun mungkin ramai yang tidak menggunakannya. Begitu juga sabun buku.
fogging-up-of-windscreen-3_560x420-560x400
Satu cara lagi, jika kebetulan ada ternampak kedai runcit, beli lah ubi kentang. Kaedah ini mudah akan membantu cermin anda agar bebas-kabus. Penunggang motosikal juga boleh menggunakan kaedah ini untuh menyahkabus visor helmet anda.
Langkah 1
kentang-Step-1
Potong kentang mentah kepada dua bahagian. Pastikan untuk menggunakan kentang yang bersih, atau cucikan ia jika bersalut tanah.
Langkah 2
kentang-Step-2
Gosok bahagian dalam kentang yang dipotong tadi pada cermin. Ini akan membersihkan cermin dan meninggalkan lapisan yang akan mencegah pemeluwapan pada tingkap.
Langkah 3
kentang-Step-3
Gunakan separuh lagi jika diperlukan. Anda juga boleh memotong kentang tadi untuk membuang bahagian yang telah kotor kerana digosok tadi, dan terus menggunakannya lagi jika mahu.
Langkah 4
kentang-Step-4
Biarkan kering tanpa menyentuh cermin. Setelah kering, lapkan saki baki kentang jika ada pada cermin dengan tisu kering.
Teruskan memandu! Mudah mudahan kini cermin atau visor anda tidak akan memeluwap lagi! Sumber:- Careta

"Memang Aku Doakan Kau MATI BERSALIN, PADAN MUKA Kau..." - Suami Dayus

0
COM

Aduh...sakitnyer. ..isk.... . aduuh....Bang sakit nye tak tahan saya" keluh Nisa pada suaminya Zakri."Apelah awak nie....lama sangat nak bersalin dah berjam-jam dah tak keluar-keluar juga. Penat dah saya tunggu. Nih mesti ader benda yang tak el0k awak buat , itu lah sebab lambat keluar budak tu banyak d0sa la tu" rungut Zakri pd Nisa.
Nisa hanya diam dan menahan sakit nak beranak, hampir 1 jam Nisa dalam bilik bersalin tapi baby tak keluar juga. Sebak hati Nisa bila Zakri berkata begitu. Sejak mengandung ada sahaja yang tidak kena dihati Zakri terhadapnya. Seakan-akan membenci Nisa dan anak yang dikandungnya. Jururawat datang memeriksa dan kemudian bergegas memanggil D0kt0r J0hari. D0kt0r J0hari (D0kt0r Peribadi) datang dan bergegas menyediakan keperluan menyambut kelahiran.
Nisa hanya mendiamkan diri menahan sakit dan air mata meleleh panas dipipi bukan disebabkan takut atau sakit tapi rungutan Zakri tadi. D0kt0r J0hari menyuruh Nisa meneran ."C0me 0n Nisa u can d0 it...0nce m0re...." Kata ransang D0kt0r J0hari itu membuatkan Nisa bertenaga dan sekali teran sahaja kepala baby sudah keluar "G00d mummy" kata D0kt0r J0hari selepas menyambut baby yang keluar itu.
Tiba-tiba Nisa terasa sakit lagi dan Nisa meneran untuk kali kedua dan keluar se0rang lagi baby, kembar rupanya. "Nisa u g0t twin, b0y and girl, putih macam mummy dia" kata D0kt0r J0hari memuji Nisa. "Tahniah Zakri,it's a twin" D0kt0r J0hari mengucapkan tahniah kepada Zakri. Zakri hanya mendiamkan diri setelah menyaksikan kelahiran anak pertamanya, kembar pulak. Memang D0kt0r J0hari itu menyuruhnya melihat bagaimana keadaan kelahiran anaknya. Baby b0y dan girl Nisa namakan M0hammad Danial dan Nur Dania.Nisa berasa lega... tapi Nisa masih lagi teringat kata-kata Zakri padanya sebentar tadi. Terlalu banyak kata-kata yang membuat Nisa selalu kecil hati .
Tapi Nisa tahankan sahaja. Nisa tahu kalau Nisa mengadu pada emak, Nisa akan dimarahi semula. Jadi Nisa hanya diam dan memendam rasa. Danial dan Dania diletakkan di nursery di H0spital itu sementara menanti Nisa berehat kemudian dapatlah Nisa menyusukan Danial dan Dania. C0mel sungguh kembar Nisa. Nisa termenung dan 0tak fikirannya menerbang kembali detik-detik semasa Nisa mengandungkan kandungannya, Zakri selalu memarahi Nisa, ada sahaja yang tidak kena. Kata Nisa yang bukan-bukan, gila, ada sahaja tuduhan yang tidak masuk akal semuanya dihamburkan pada Nisa.
Tak sanggup Nisa hadapi semua itu tapi demi kandungannya, Nisa kuatkan semangat dan pendirian Nisa.Ingat lagi waktu Nisa mula mengandung Zakri tak percaya Nisa mengandung anak dia, dua kali dia membuat pemeriksaan Antenatal samada Nisa mengandung.Zakri ragu anak dalam kandungan Nisa. Dia tak b0leh terima baru tiga bulan kahwin dah mengandung.. .Nisa dah 2 bulan...Nisa cuma k0s0ng selama sebulan selepas berkahwin. Nisa tak tau nak cakap apa.
Nisa balik rumah dalam kesedihan. Pada mulanya Nisa gembira bila mengandung tapi sebaliknya pula yg terjadi. Perasaan hati Nisa bangga Nisa dapat memberi zuriat kepada Zakri. Tapi apa yang Nisa dapat hanyalah tuduhan yang tak pernah terlintas di 0tak jemala Nisa. "Kenapa abang berlainan sekarang ni, tak macam dulu pelembut, suka berjenaka, ni tak asyik nak cari salah Nisa sahaja. Nape Bang?"s0al Nisa pada Zakri .
"Kaulah penyebabnya. Tak yah nak tunjuk baik plak" Zakri menempelak Nisa "Jantan mana yang kau layan kat 0pis kau tu" sergah Zakri lagi. "Abg syak Nisa ngan lelaki lain ke? Kenapa Abg syak yg bukan-bukan, Nisakan isteri Abang yang sah tak kanNisa nak buat jahat ngan 0rang lain pulak Bang"? terang Nisa pada Zakri. "ALLAH dah bagi kita rezeki awal,tak baik cakap cam tu. Itu semua kehendak ALLAH" Nisa senyum dan menghampiri sambil memeluk badan suaminya tetapi Zakri meleraikan pelukan Nisa dengan kasar sehingga Nisa hampir tersungkur. Nisa menangis dan sedih. Zakri buat tak tahu sahaja. Deraian airmata Nisa semakin laju.
Nisa hanya mampu menangis. Terasa dada .Nisa sakit menahan semua t0hmahan dari Zakri, suaminya yang sah. "W0i, benda-benda tu b0le terjadilah Nisa, kawan baik ngan bini sendiri, suami sendiri, bapak ngan anak, hah emak ngan menantu pun b0le jadi tau apatah lagi macam kau nie, tau tak. Tu dulu kawan kau lama tu yang satu 0pis ngan kau tu, Farid, bukan main baik lagi budak tu" marah Zakri. "Entah-entah keturunan kau, darah daging kau pun tak sen0n0h heee teruk. Nasib aku la dapat bini cam engkau ni"kutuk Zakri lagi pada Nisa. "Bawa mengucap Bang, jangan tuduh saya yang bukan-bukan saya bukan perempuan tak tentu arah walaupun saya menumpang keluarga ni , saya bukan jenis macam tu saya tau akan halal haram, hukum hakam agama.

SELEPAS MELAKUKAN AKTIVITI MENYELAM BERSAMA 3 ORANG RAKAN.MEREKA TERBAU SESUATU DATANG DARI ARAH KOTAK POLISTERIM.SETELAH DI BUKA MASYALLAH BOLEH PENGSAN JIKA TIDAK CUKUP IMAN

0
COM


Jumpa mayat reput dalam kotak polisterin di Pulau Tenggol Dungun
Kawasan di mana kotak polisterin dijumpai. Gambar kecil: Kotak polisterin yang mengandungi mayat reput. Kawasan di mana kotak polisterin dijumpai. Gambar kecil: Kotak polisterin yang mengandungi mayat reput.
DUNGUN – Satu mayat dibungkus dengan lima lapisan plastik jernih yang disumbat ke dalam sebuah kotak polisterin ditemui terdampar di pesisir pantai Pasir Tenggara, Pulau Tenggol  di sini, pagi semalam.
Mayat dalam keadaan sudah reput dan berbau itu ditemui oleh seorang pekerja di pulau berkenaan yang ketika itu baharu sahaja pulang dari melakukan aktiviti ‘snorkeling’ bersama tiga lagi rakannya.
Pekerja berkenaan, Rosam Nuwar Ali, 36 berkata, satu kotak polesterin dibalut plastik jernih dan pita pelekat yang terdampar di tepi pantai menarik perhatiannya serta rakan-rakan.
Menurutnya, rasa ingin tahu membuatkan mereka mengambil keputusan untuk membuka dan amat terkejut dengan apa yang dilihat.
“Kira-kira jam 9.15 pagi saya dan tiga lagi rakan baharu sahaja selesai melakukan aktiviti ‘snorkeling’.
“Kami ternampak sebuah kotak polisterin terdampar dan apabila membukanya terdapat satu benda seperti jasad manusia dibalut dengan lima lapisan plastik jernih.
“Selepas membuka lapisan plastik itu terdapat bau busuk dipercayai bukan bangkai serta kami mengesyaki mayat manusia. Selepas itu, saya terus menghubungi pihak polis untuk urusan lanjut.
“Lokasi penemuan kotak berkenaan  kira-kira 20 meter dari pantai dan lebih kurang 200 meter dari tempat penginapan yang berhampiran,” katanya kepada pemberita.
Mayat mangsa yang belum dikenalpasti identiti kerana reput dan hanya tinggal tengkorak itu dipercayai sudah meninggal dunia dalam tempoh dua hingga tiga minggu.
ANGGOTA polis membawa mayat reput yang dibalut plastik ditemui di dalam tong polystyrene terapung di pesisir pantai Pulau Tenggol Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/190335ANGGOTA polis membawa mayat reput yang dibalut plastik ditemui di dalam tong polystyrene terapung di pesisir pantai Pulau Tenggol.
Pihak polis tidak menolak kemungkinan terdapat unsur-unsur jenayah berlaku berdasarkan keadaan mayat berkenaan.
Mayat mangsa kemudiannya dihantar ke Unit Forensik Hospital Dungun untuk pemeriksaan lanjut.
Ketua Polis Daerah Dungun, Superitendan Ahmad Zailani Yaacob ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan. -sinar harian

Mimpi Didatangi Ibu Bapa Telah Meninggal Dunia..Ini Punca Yang Ramai Tak Tahu !!!

1
COM
Kehilangan ibu dan ayah tercinta merupakan antara kehilangan yang tiada galang gantinya. Ustaz Khailil Razak ada berkongsikan petanda jika dapat mimpi didatangi ibu bapa yang telah meninggal dunia. Berikut merupakan antara kisah yang dikongsikannya:
rty
123

Seorang Lelaki INSAF Selepas BELAH Ular Paling Bisa Di Dunia. VIDEO Yang MENGEJUTKAN Dunia !!!

0
COM
Seorang ayah bernama Daniel Markham dan anaknya, Lincoln, tengah mencari satu projek sains yang boleh dibuat bersama dengan anaknya. Selepas lama berbincang, akhirnya mereka memilih tajuk, Apa Yang Menyebabkan Bunyi Dari Ular Orok-Orok (Rattle Snake), yang dikenali ramai sebagai ular paling bisa sekali di dunia.

1
Mereka berdua telah membedah ular bisa tersebut dan mendapati penyebab bunyi kuat yang dihasilkan oleh ular tersebut datangnya dari dua permukaan kulit yang bergetar sesama sendiri. Video rakaman pembedahan tersebut telah viral di Youtube dan mendapat hampir 40 juta layanan. Boleh tengok sendiri video tersebut di bawah ini.
2
3
VIDEO BEDAH ULAR OROK-OROK

Inilah Gaji Bulanan Kapten Harimau Malaya Amri Yahyah Di Pasukan JDT

0
COM


Amri Yahya memulakan karier bola sepaknya di Selangor FA selama 12 tahun dan sepanjang kariernya bersama Selangor, Amri telah tampil sebanyak 200 kali dan menjaringkan sebanyak 71 gol. Ini menjadikan Amri salah seorang pemain tengah/penyerang digeruni pihak lawan. Amri, kemudian telah ditawarkan kontrak lumayan oleh Johor Darul Takzim (JDT) bernilai RM1 juta selama setahun iaitu sekitar RM85,000 sebulan.

"Suami Aku Bukan Pergi Holiday Suka Ria, Dia Pergi Untuk Mempertahankan Negara. Mana Janji Selama Ini??",

0
COM
"Suami Aku Bukan Pergi Holiday Suka Ria, Dia Pergi Untuk Mempertahankan Negara. Mana Janji Selama Ini??",
Luahan Isteri Kapten Husman Yg Maut Dihanyut Bancir Di Amerika Buat Orang Ramai Menangis..
  


sumber

TMJ Akhirnya Dedahkan Maksud 3 Bintang Di Logo JDT Yang Menjadi Misteri Selama Ini

0
COM


Dulu ramai yang bertanya kepada saya apa makna tiga bintang di atas logo JDT. Sekarang ini saya rasa ramai sudah tahu apa jawapannya. Apa sahaja kejayaan sekarang ini harus diteruskan untuk masa yang akan datang. Kita perlu kekal konsisten sepanjang masa.

- DYAM Tunku Ismail Sultan Ibrahim (Pemilik kelab bolasepak Johor DT)